Annons:
Etikettgodmorgon-hörnan
Läst 465 ggr
flocken
11/14/17, 5:01 AM

Godmorgon 14 november

Godmorgon alla. Fick gå upp 04.30. Ländryggen tar kål på mig.. När inte ens värktabletter hjälper… vad gör man Då? Igår hade jag yrsel attacker. Satt i soffan och det bara snurrade. Hoppas det ska lätta lite när jag kommer ut o rör på mig. -5 o frost just nu

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Leifsdotra
11/14/17, 8:23 AM
#1

#0 Då hoppas jag att din dag blir bättre än vad natten har varit!

Jag har sovit gott, har faktiskt haft en bra period med det nu. Men jag måste fråga om det är fler än jag som har ont i käkarna? Det känns när jag behöver gapa lite större som för att ta en stor tugga eller så. Jag brukar inte känna så, är det ett nytt fenomen kopplat till fibron eller nåt annat tok tro?

flocken
11/14/17, 11:26 AM
#2

#1 har problem med käkarna oxå. Inte hela tiden. Men när jag tänker på det så tar jag bara små tuggor. Äter just nu. Äter väldigt långsamt oxå. Nu äter jag pasta pennor med kyckling, grönsaker och sås. Tar typ en pasta på gaffeln. En kyckling bit o en halv pasta bit.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: