Annons:
Etikettinfo-om-sajten
Läst 732 ggr
flocken
2017-11-06 19:59

ny sajtvärd

Hej

Jag har nu tagit över sajten. Info om mig finns under artikeln " sajtvärden"

Men kortfattat har jag haft fibro i många, många år. Är ingen proffs på sjukdomen- men vill vara en god förebild & hjälpa om jag kan.

En del ändringar kommer att ske. Sajten kommer att vara sig själv. Kommer bara att sätta min egen prägel. Kommer även söka efter någon ny Medarbetare framöver. 

För att hålla igång en bra sajt, kräver det inte bara en Sajtvärd & medarbetare  som är inne mycket. Utan även ni medlemmar har ett ansvar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Zadeira
2017-11-06 20:27
#1

Vad roligt att du tagit över sajten!

flocken
2017-11-06 20:32
#2

Tack zadeira. Min förhoppning är att detta verkligen ska bli en aktiv mötesplats för oss fibrosisar.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
2017-11-07 06:21
#3

Hejsan ! 

Måste man ha fibro för att få vara med i denna grupp. anmälde mig nu!

HH 🙂

flocken
2017-11-07 06:25
#4

#3 absolut inte ☺ alla är så välkomna

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
2017-11-07 06:41
#5

Tackar så mycket ! 🙂

Har en väninna som har det , hon kommer inte upp ur sängen ibland, + att hon har en svår psoriasis . Förstår att hon har mycket värk . 

Hur har du det ?? äter du mycket medicin??

HH 🙂

flocken
2017-11-07 07:06
#6

#5 jag äter varje dag Panodil 1 g, orudis retard för inflammationer och morfin tabletter. Har oxå psoriasis

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Mia-45
2017-11-19 09:34
#7

Grattis Flocken 🌺

Upp till toppen
Annons: