Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 1731 ggr
flocken
2017-01-04 06:23

Ont under fötterna

Är så trött på detta. Ha ont under fötterna. Det är något av det värsta jag vet. Hoppas det släpper snart. Hade såhär för många år sedan o det slutade med kryckor

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Zadeira
2017-01-04 20:34
#1

Usch, jag lider med dig! Hoppas det vänder snart och dina fötter känns bättre snart! *kram*

Mia-45
2017-01-05 08:30
#2

Hej flocken

Har med ont under fötterna i perioder. Värst nu vid kyla och när jag gått och stått mycket. 
Hoppas det snart lugnar ner sej. 

Kram🌺

flocken
2017-01-05 10:28
#3

#2 tror fötterna var en förvaring vad som skulle komma. Är mer död än levande idag. O vi som äntligen har fått snö. Jag älskar snö o orkar inte njuta av det nu. Får väl ta fram en solstol o placera mig i ☺

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mia-45
2017-01-05 10:36
#4

Precis flocken. 

Jag har haft mer ont av värken nu precis innan snön och kylan kom. 
Ska man ut så får man se till att ta på sej varmt om fötterna. Annars gör det så ont.

flocken
2017-01-05 10:44
#5

Jag har alltid skorna på elementet så de är varma. Det hjälper lite.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mia-45
2017-01-05 10:49
#6

Ja och extra sockar som med är varma 😛

Annons:
Flyingfaun
2017-01-08 19:55
#7

Hej! Jag har för det mesta ont under fötterna, det är vidrigt. Står jag upp två timmar i sträck kan jag inte göra så mycket mer den dagen. Är tacksam för att jag har ett stillasittande arbete. Fötterna och händerna är de ställen jag har mest värk i. Jag upplever att jag blir sämre och sämre med åren. Är 35 år och har haft problem i tio år, fick diagnos 2012. Hur ser det ut för er andra med fibromyalgi?

flocken
2017-01-09 05:44
#8

#7 när jag hade det som allra värst gick jag över till mbt skor. Rund sula. Jag blir 34. Nu värk började när jag var 15. Men ingen diagnos förrän vid 22 år ca. Händerna svullnar och tappar styrkan. Går på massage var 4de- 5te vecka. Fokus på bröst o armar. Jag har ett gående jobb. Driver hunddagis. Men är min räddning. Kan vila när jag behöver och hundarna är en stor glädje i mitt liv

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

anita1979
2017-03-14 19:09
#9

Hej alla. Jag har också besvär med fötter ibland är det det värsta. Jag har testat med allt,,köpt dyra skor,allt men det hjäper inte.Jag har märkt att när jag har gått längre eller stått börjar det värka men även svullna. Kylkrämer som icepower cream är det ngt som jag har börjat använda mest för att få en avkylning efter det brännande smärtan. mvh anita

Ankan76
2017-03-30 15:23
#10

Jag har också ont i fötterna.Brukar smörja med Voltarengel och varma "tossar". I mitt fall spelar det ingen roll vad jag gör;går mycket eller sitter stilla

Upp till toppen
Annons: