Annons:
Etikett: fibromyalgi
LĂ€st 1195 ggr
mangsa
2016-12-05 19:15

Jobbig Ă„rstid😔

MĂ„ste bara beklaga mig lite
 sĂ„ jobbig Ă„rstid. Försökte beskriva för en arbetskamrat: tĂ€nk dig influensa, blĂ„mĂ€rken och feber med lite trĂ€ningsvĂ€rk. KnĂ€na gör ont som f..n, hĂ€nderna vĂ€rker allt vĂ€rker. Jobbet Ă€r tungt, jobbar 100% pĂ„ sĂ€rskola i en ganska tuff barngrupp, energin rĂ€cker inte till sĂ„ mycket mer nu. Har iallafall kommit med i en forskningsstudie pĂ„ KS om fibro sĂ„ det Ă€r spĂ€nnande!

Annons:
Leifsdotra
2016-12-07 09:21
#1

HÄller med om att den hÀr Ärstiden Àr tung, och speciellt idag dÄ jag har pms och Àr dunderförkyld ocksÄ..

Sommartid har jag vÀldigt lite vÀrk, dÄ Àr det mest bara att orken tar slut fort. Men jag upplever det som att jag Àr frisk pÄ sommaren och sjuk pÄ vintern.

Ankan76
2016-12-07 23:02
#2

Samma hĂ€r,vintern Ă€r ett elĂ€nde! Vi försöker att Ă„ka till solen varje vinter. I Ă„r blir det Florida,den fuktiga vĂ€rmen gör att man kĂ€nner sig frisk! Jag tycker att alla med fibro borde fĂ„ Ă„ka till vĂ€rmen varje Ă„r ❀

mangsa
2016-12-09 17:20
#3

NÀr vi varit i Thailand Àr jag typ smÀrtfri!! KÀnner lika, kÀnner mig hyfsat frisk pÄ sommaren! Nu Àr det pecka dÄ jag inte fÄr ta smÀrtstillande inför smÀrttest jag ska göra imorgon och mr pÄ söndag för forskningen. Fick inte heller ta insomningstablett igÄr vilket gjorde att jag inte sov nÄgot nÀstan

[floppan69]
2016-12-10 11:28
#4

Det Ă€r skönt att se att det finns andra med samma symtom! Fast jag önskar ingen denna jobbiga sjukdom sĂ„ kĂ€nns det lĂ€ttare att klara sig igenom vintertidens pĂ€rs! Tycker hjĂ€rnan gĂ„tt i ide och vaknar till vĂ„ren igen
 det Ă€r verkligen att ta en dag i taget och tĂ€nka att det kommer en vĂ„r efter alla vintrar😉.

Kram till er och hoppas pÄ en mild vinter!

Upp till toppen
Annons:
Â