Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 700 ggr
Nette71
11/14/16, 3:38 PM

Mitt sista hopp.

Hej. Håll på med min smärta till och från i 25 år . Juni i år kom den för att stanna. Blir inte av med den . Nu har jag gjort all röntgen på nacke/axlar/knän som går att få visar inget mer än artros . I förra veckan va jag på smärt & stress klinik där kom dom fram till att jag hade 16/18 kriterier . Blev glad och förhoppningsfull äntligen en diagnos på detta elände , men jag var gör positiv och rörlig så diagnos uteblev . Detta och fk som nu tänker dra in min sjukpenning. Gör att jag får mer ont mer strassad och inte f.n är jag glad . Jag kan inte bryta ihop total har barn som går i skola med andra diagnoser måste finnas för dom . Jag behöver verkligen hjälp då min läkare inte kan bedöma och dignostisera fibro då han saknar utb på denna sjukdom . Så snälla bra läkare i sthlm som kan och får ge diagnos . Då ingen smärt klinik då dom inte ger mig nått

Annons:
Ankan76
11/14/16, 10:27 PM
#1

Men vad konstigt att du inte fick någon diagnos?? För att du var positiv och rörlig? Be om en second opinion av en annan läkare på Smärtkliniken!

Upp till toppen
Annons: