Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 982 ggr
Mirial
2016-08-20 21:39

Smärtan tar över

Sitter här i soffan med tårarna rinnande ner för kinderna. Smärtan är fruktansvärd ikväll. Jag har mått så bra så länge nu. Got och väl ett år som allt fungerat bra men nu mår jag så dåligt. Värken och tröttheten är fruktansvärd och jag vet inte hur jag ska hantera detta. Psyket hänger inte med och allt känns bara svart.

Annons:
[VSK]
2016-08-20 21:58
#1

Det är ett helsike när det blir så där. Jag hoppas av hela mitt hjärta att smärtorna avtar snabbt för dig. Värk och trötthet är, speciellt tillsammans oerhört jobbigt. Skickar styrke och bamsekramar.

Aleya
2016-08-20 22:02
#2

Fy, aldrig kul att ha ont.
Har du någon läkarkontakt eller kontakt med smärtrehab?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Mia-45
2016-08-21 09:10
#3

Styrkekram till dej. 🌺
Vet hur jäkligt det kan vara.

Ankan76
2016-08-21 19:29
#4

Lider med dig❤️

flocken
2016-08-27 08:12
#5

Fy stackare. Vet så väl. Det känns som man inte kommer överleva. Hade så igår. Kändes som jag drogade ner mig bara för att klara dagen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mia-45
2016-08-27 09:51
#6

Och just som du skriver TS att tröttheten är fruktansvärd. Ofta, ofta är det den som jag mår sämst över.
I veckan nu så hade jag en trötthetsperiod på två dagar. När jag kom hem från jobbet var jag som ett vrak av trötthet. Det går heller inte att sova/vila bort det utan det är bara att vänta ut tills det värsta gått över. 
Tror tröttheten kommer med värken och allt annat som sker under dagen som tar energi. 
Hoppas nu att du mår lite bättre. 
Kram🌺

Annons:
Upp till toppen
Annons: