Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1191 ggr
[LoveUnite]1
2016-08-20 12:00

voltaren plåster

Hmm, såg något nytt för mig idag när jag kollade på priser för att beställa en stor tub voltaren gel.

Voltaren medicinskt plåster140 mg 2 st.

Någon som har testat detta?
I sådana fall för vad och hur fungerade dem, hjälpte det?

Blev nyfiken. Men vill gärna höra ifrån andra först innan jag spenderar pengar på det. För voltaren gelen hjälper endast ibland men jag får använda rätt mkt.

Annons:
Carmarino
2016-08-20 12:16
#1

#0 Funkar verkligen Voltaren gel? Min, och flera av mina bekantas, erfarenhet är att man lika gärna kan smörja in med Algesal, som är avsevärt billigare. Det ger ungefär lika mycket smärtlindring. För mig var Voltaren bortkastade pengar i alla fall. Har dock inte testat plåster. Tål inte klistermassan på de flesta plåstersorter nämligen så jag vågar inte chansa.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[LoveUnite]1
2016-08-20 13:12
#2

Som sagt, ibland fungerar voltaren, det kan dämpa värken men tar ej bort all värk, och är mest om det är yttre värk. Som mina rumpskinkor var väldigt spända igår pga värk i ryggen och jag smörjde på ca 2 - 3 msk gel den starkaste och kletade på och det släppte faktiskt och dämpade värken lite i ryggen, iaf så jag kunde slappna av mer.

Likadant idag. Konstigt nog. Men har fortf ont.

Men på fötterna hjälper gelen iaf, värken släpper i någon timme.

Tänkte mer om plåster kanske kunde fungera om jag sätter det precis är min smärtpunkt är på ryggen.

Ankan76
2016-08-20 14:00
#3

Jag använder också jättemycket gel,det är den som får mig att klara kvällar och nätter

Zadeira
2016-08-21 12:24
#4

Voltaren gel funkar inte alls för mig, så jag tror inte plåster hade gjort det heller. Men skönt för de den gör det, även om det bara är lite.

Upp till toppen
Annons: