Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 565 ggr
Ankan76
6/26/16, 10:53 PM

Midsommar

Hur har er Midsommar varit? Jag har klarat mig ganska bra,tycker jag! Dagen före midsommar firade jag min dotter som fyller 20 år,på restaurang. Jag höll igång till kl 22. Dagen efter,på midsommarafton,vilade jag till 14, sen blev det mat och kubbspel; JAG ORKADE😃😃😃. På Midsommardagen så vilade jag till 14,sen satt vi vid poolen till kl 18. Sen kom det…. Det kändes som om jag höll på att få en hjärtinfarkt,tryck över bröstet,svårt att andas,ont i båda armarna,ont upp mot hakan. En stund övervägde jag att ringa 112 men till slut släppte det. Sov som en stock sen i 10 timmar. Idag har jag ont i kroppen,den vanliga värken och är trött men har ändå varit ut med hundarna. Låter knäppt kanske men jag känner mig ändå nöjd med min hälsa över midsommar. Hur har ni haft det?

Annons:
flocken
6/27/16, 6:24 AM
#1

Faktiskt bra. Men har tagit det lugnt. Varit ute vid stugan som ligger på en ö. Så egentligen bara suttit i en solstol, badat o haft det gott.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mia-45
6/27/16, 6:30 AM
#2

Den har varit bra. 👍
Tog det lugnt på midsommar. Ingen ryggvärk men den kom tillbaka igår. 
Trött och varm bara efter denna helgen som vart över 30 grader i skuggan. Pust!
Tog lite alkohol på midsommaraftonen men värken verkade inte triggas igång av det denna gången. 
Alltså en bra helg. 😃

Zadeira
6/27/16, 12:50 PM
#3

Dagen innan midsommar åkte vi och hämtade valp åt en kompis. Det blev 5 timmar i bil och nog kändes det. Vaknade på midsommarafton med fötter som var svullna till dubbel storlek och kändes om att gå på glas. Men vi firade lugnt hemma hos kompisarna med valpen så det gick bra, låg mest på gräset och lekte eller sov med valpen. Alla var lätt utslagna av värmen.

Natten efter hade jag sån jävla värk i ryggen att jag vaknade vid 04 och höll på att kräkas. Spenderade resten av lördagen med värsta värken.

Men nu känner jag mig som människa igen.

Upp till toppen
Annons: