Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 862 ggr
Annelie65-a
6/20/16, 2:31 AM

Sömnen

Å här sitter jag och klockan är nu 02.29, jag har redan varit vaken i drygt 1,5 timme. Somnade sååå gött igår kväll, var trött och sliten efter en dag med matlagning (gör oftast fler rätter då).
Men, sen så.. PLING så är jag vaken.
Jag sätter mig alltid vid datorn då.

Vad gör du när du inte kan sova..??
Snart ska jag dyka tillbaks till sängs,, kika på teven tills jag lyckas somna om.

Annons:
Zadeira
6/20/16, 11:59 AM
#1

När jag vaknar på nätterna så är det soffan och tv:n som gäller. Ibland får jag lägga mig på vardagsrumsgolvet och stretcha lite och göra några BK-övningar först. Sätter jag mig vid datorn kan jag glömma att somna om alls den natten, så TV-soffan brukar funka bäst.

I perioder fastnar jag för nån natt-serie och sen blir man skitsur när man sovit en hel natt och missat ett avsnitt ;)

[LoveUnite]1
6/20/16, 12:37 PM
#2

När jag inte kan somna och det är natt, alltså om jag somnat men sedan vaknar pigg, men det fortfarande är natt, slänger i mig någon melatonin och paraflex (den kombon är jätte bra för att somna snabbt) och pang så somnar jag inom 20 minuter.

Men är klockan 6 på morronen eller så så kan jag ligga och dra mig i sängen lite, kolla runt på internet och sedan upp.

Ankan76
6/20/16, 11:02 PM
#3

Jag ligger och läser olika artiklar på nätet,eller så spelar jag något fånigt spel:) Nuförtiden sover jag ganska bra,har bra sömnmedicin. Blir bara väckt av valpen ibland som behöver gå ut och kissa🐶😃

Upp till toppen
Annons: