Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 802 ggr
Ankan76
2016-06-07 23:16

Eländes elände!

Fortsatt ont i kroppen (mer än annars alltså) . Känns som tabletterna består av socker. Idag har jag dessutom haft en fruktansvärd huvudvärk och legat instängd i ett mörkt rum hela dagen,yay😷. Imorgon ringer doktorn( så himla bra som ringer en gång i veckan,ger en otrolig trygghetskänsla) . Min fråga till henne är: vad hände egentligen när jag minskade Oxycontin från 20 till 15? Sen dess har det varit hemskt! Tar just nu 2400 mg Gabapentin,8 st Citodon och 25 mg Saroten,3st Ibumetin a 600 mg och har jätteont! Det är ju inte klokt!

Annons:
Mia-45
2016-06-08 06:16
#1

Usch stackare!😕
Skallevärk på det är inte skoj. 
Bra att du har en bra läkare som bryr sej.

Kram❤️

Zadeira
2016-06-11 12:22
#2

Det är ju ofta så när man ska fasa ut vissa läkemedel att man når en platå dit det går ganska ok, men sen vid nästa minskning går det inte alls längre. Jag vet många som inte kunnat trappa ut mediciner utan att vid viss platå får stampa jättelänge för att nästa steg ger sån abstinens att det inte går att gå vidare.

Ankan76
2016-06-11 21:46
#3

Ok,tack för orden Zadeira. Låter konstigt men ibland känns det skönt att det inte bara är jag som lider! I morse hade jag så ont att jag övervägde att åka till akuten så de fick ge mig en spruta! Men… jag har jobbat där så känns pinsamt att åka dit och " gnälla".

Upp till toppen
Annons: