Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 1031 ggr
Ankan76
2016-03-09 22:51

Jobbigt!

Vill börja med att säga att det är så skönt med denna sajt så man kan få skriva av sig på er :) 1.Idag var jag hos läkare på Smärtrehab. Tydligen är jag för dålig/ har för ont för att jag ska kunna delta i deras program utan måste träffa en läkare på Smärtkliniken först för att få ordning på min smärtlindring. Jag sa att jag önskade bli av med allt detta Morfin jag stoppar i mig! Så nu måste jag vänta 6 veckor till… 2. Bad min husläkare om receptförnyelse men då nekar han och säger att det är Smärtrehab som ska sköta detta. Nej,säger dom eftersom jag inte är inskriven där…. Så nu har jag jättelite kvar av min medicin och har bett husläkaren på nytt om receptförnyelse… 3. Informerar min chef om att jag blir borta från jobbet väldigt länge. Erbjöd mig ändå att komma in nästa vecka för att lämna över lite till en annan ssk. " Kan du komma imorgon?" säger chefen då. Jag förklarar att jag inte orkar denna vecka eftersom det är så mycket annat med läkarbesök hit och dit. "Men det vore bra om du kom imorgon" fortsätter hon! Jag sa tvärnej och blev rätt sur. Sa att jag kommer på måndag. 4. Värk från helvetet! Trodde inte jag kunde ha ondare än vad jag brukar ha,men johodå! Tack för att ni läste,kram!

Annons:
Mia-45
2016-03-10 06:09
#1

Men usch!!
Att det ska behöva vara så krångligt. Det gör ju inte värken bättre precis.

Kram på dej.🌺

[lillelull]
2016-03-11 03:20
#2

ja usch de låter inge vidare. Jag är också för dålig och har för ont för sånt program i nuläget. Och jag har också katastrofala smärtor :-( trodde inte man kunde ha så ont som jag har i min kropp, helt ofattbart.

Upp till toppen
Annons: