Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 1592 ggr
Ankan76
2/24/16, 10:54 PM

Skov?

Jag läser om många som pratar om att fibromyalgin går i skov. Varför är det inte så för mig? Jag har liksom ont jämt,dygnet runt?!?

Annons:
flocken
2/25/16, 6:30 AM
#1

Det är nog från person till person. Hur livet ser ut. Jag har alltid ont men när det kommer in stress o psykiskt jobbiga perioder vet jag att det kommer komma en period där jag är så fruktansvärt dålig så jag knappt kan röra mig. Har precis gått igenom en sån hemsk period. Det värsta är att det inte syns. Hade däckat i soffan. Kändes som kroppen brann o knivar som stack in i kroppen. Var nära till tårar. Min man tittade på mig " Men det syns inte på dig. Du ser jätte pigg ut" Visst är man en duktig skådespelare?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mia-45
2/25/16, 6:39 AM
#2

Ja det varierar nog från person till person, precis som flocken skriver. 
Jag kan vara ganska smärtfri en vecka eller så…sen kommer värken tillbaka. 
Just nu är jag inne i en hemsk värkperiod men det är nog för att jag börjat jobba igen. 
Hoppas på nu att det släpper…

🌺

[lillelull]
2/27/16, 2:04 AM
#3

Ja tror också de varierar väldigt mycket, har upplevt att en del som har fibromyalgi kan säga till mig att " Har du ont hela tiden?, Jag har bara ont ibland och så håller de i sig någon vecka, så jag kan ändå jobba"
Men jag har värk konstant hela tiden, dygnet runt. Ett riktigt hemskt ont helvete, som att man bara vill gå ur sin kropp för man bara orkar inte mer.

Upp till toppen
Annons: