Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1402 ggr
Mia-45
2016-02-10 18:09

Riktigt hjärnsläpp!!

Hjälp!! 😮
Har idag haft ett utav de värsta hjärnsläppen jag haft på mycket länge. 
Har trott att det  vart torsdag hela dan. 
Och att jag därför missat min tvättid så jag vart och skrev upp en ny….
Trodde med nu att imorrn så är det inga möten och dylikt utan jag kan ta det lugnt och att jag måste ringa mamma om när vi ska handla imorrn (vilket vi ska på fredag).
Hoppas ni fattar för detta blev rörigt….hahaha

Jag fick nu fråga min son vilken dag det är idag….suck…🤔

Annons:
[LoveUnite]1
2016-02-10 18:12
#1

Hihi, sådant har hänt mig också, har dock gått över relativt snabbt.

Men en gång gick jag runt och trodde det tex var tisdag men det var torsdag i stort sätt hela dagen.

Som tur väl var hade jag inget inplanerat, förstod att det var fel dag när mina tv program inte kom 😮 men det var framåt kvällen. Haha!

Mia-45
2016-02-10 18:15
#2

Hahhaha ja det kunde ställt till det imorrn om jag hade trott det var fredag då med..hahah..
Men hjärnsläpp hela dan har jag inte haft innan. Detta var makalöst. 
Fått kludda nu i tvättkalendern så grannarna tror väl jag fått spader…hahah😂

[LoveUnite]1
2016-02-10 18:20
#3

Jag har vägg kalender och en kalenderbok som jag använder varje dag.

Jag är rätt senil som det är, mitt minne är skräp!
Men oftast har jag en humm om vad det är för dag, hihi.

Ja, ne det hade varit pinsamt, mest är nog pinsamt om man har något inplanerat, tex ett möte och man går dit och är extremt påig att JO DET ÄR IDAG och sedan säger dem, "men det är torsdag inte fredag idag", kan lugnt säga att man nog känt sig lite dum då, haha!

🤫

Mia-45
2016-02-10 18:42
#4

hahhha….ja det kan bli hur tokigt som helst ju. 
Nu VET jag ju att det är bara onsdag idag..men känner mej ändå vilsen..hahaha..
😂

flocken
2016-02-11 05:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Vet hur det är. Detta tycker jag stämmer in så bra

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mia-45
2016-02-11 07:43
#6

flocken

Hahhahahahaa….stämmer så gott så.😂
Kom ihåg att jag letade efter mina glasögon….letade och letade. 
Sen sa en att de sitter där de ska.
hhahahah😂

Och IDAG är det torsdag. Lika bra att skriva upp det så jag kan läsa det sen när jag glömmer det igen..🤪

Annons:
[lillelull]
2016-02-15 01:26
#7

Är likadan, har en gång blivit så förvirrad att jag gått ner på stan och sedan stannat upp och inte kommit ihåg varför jag är på stan eller vart jag bor?..
det brukar gå över ganska fort för mig när det gäller de stora förvrringarna, men har guldfiskminne och otroliga koncentrationsvårigheter så jag knappt kan komma ihåg vad jag precis sagt eller ska göra.. 
Kollar klockan och tre sek senare har jag glömt om jag ens kollat klockan eller vad klockan är, kan även leta efter min mobil trots att jag håller i den med ena handen.. och letar efter mina glasögon när jag i själva fallet har de på mig…
Somnar även med glasögonen på en del gånger.. 
Glömmer tvättider, datum och vad jag ska göra. 
skriver saker på väggkalender och sätter larm på mobilen flera dagar i förväg om jag ska göra något viktigt. 
Sen kan jag sätta mig i bilen för att åka och tanka men det slutar med att jag åker till affären och handlar och kommer hem utan att ha ens tankat bilen…

Hjärnsläpp är mitt mellannamn ;(

[LoveUnite]1
2016-02-15 01:33
#8

Haha, ja sådant händer mig också ivessej.

När någon frågar mig vad jag ätit eller vad jag gjorde tex igår så måste jag verkligen tänka till ett tag, alltså så det blir lite pinsamt med tystnade, minns jag inte tillräckligt snabbt så säger jag bara vet ej eller jag kommer ej ihåg.

En gång skulle jag till affären, jag kör och handlar där hur ofta som helst, men helt plötsligt fick jag hjärnsläpp, kom ej ihåg hur jag skulle köra dit, jag körde värsta omvägen och sedan in i en rondell och cirkulerade 3 ggr innan jag kom på vart jag skulle köra ut för att komma rätt.

Snacka om att vara senil!

Hänt många saker, många många liknande saker.

Det där med klockan känner jag också igen.

[lillelull]
2016-02-15 01:37
#9

#8 exakt det med bilen har hänt mig också, ska åka till affären som jag ALLTID åker till, kör åt helt fel håll i stan som jag bott i hela mitt liv och kommer till en plats där jag bara inte alls känner igen mig trots att jag varit där flera miljoner gånger, kommer sen på vart jag är och vart jag ska och kör sen till affären och skrattar lite åt händelsen haha man känner sig verkligen senil!

Mia-45
2016-02-15 08:59
#10

Hhahahaha….tur man inte är ensam.😂
Men det är lite läskigt när det sätter igång. 

Jag stod i kiosken i ishallen igår…visste priser men tappar allt ändå….lite lätt förvirrad kan jag säga. Jag som alltid kunnat haft saker i huvudet och nu går inte det. 
Imorrn ska jag gå bredvid på ett nytt jobb (hoppas jag) på labbet. Där gäller det att komma ihåg….hur ska detta gå? hahahah…

[lillelull]
2016-02-15 19:51
#11

#10 haha ja de kan vara jobbigt med nytt, när jag skulle ha praktik och gå brevid fick jag rätt ofta hjärnsläpp.. speciellt under press blir de värre för mig.. 

Hoppas de går bra! Lycka till och kom ihåg att du absolut inte är ensam om dehär! 😉 även om de är skit jobbigt.

Upp till toppen
Annons: