Annons:
Etikettövrigt-smärta
Läst 1001 ggr
[LoveUnite]1
2015-11-26 18:33

Bra Dagar

Hej!

Jag tänkte eftersom jag som oftast skriver här när jag har ont och livet är hemskt tänkte jag, varför inte skriva när dagarna är bra och livet fungerar hyfsat normalt. 😊

Jag är inne på 4.e dagen "utan" värk, endast lite känningar i ryggen, lite i händerna dock att vänstra foten börjar spöka nu.

Jag har energi, tagit hunden på 2 st 1 timmes promenader under dessa dagarna, fixat lite julpynt och julgranen, var på simningen igår och varit och handlat idag.

Imorgon hade jag tänkt satsa på gymmet men ger inga löften för mig eftersom jag tar en dag i taget. Sedan ska hunden till syrran över helgen så då ska jag upp med resterande julpynt och storstäda lägenheten. 🥳

Känns härligt med bra dagar, jag vet inte hur jag psykiskt hade mått om jag aldrig hade fått ha dem.

Ni kan också dela med er här inne när ni har bra dagar. 🌺

Annons:
Mia-45
2015-11-27 06:22
#1

Hej vännen 

Härligt med bra dagar. Ta det lite lugnt bara….jag vet hur man rusar iväg när man mår bättre. Jag lär mej aldrig…hahah😂
Och som du säger så behöver man ha dessa dagar för psyket. Att orka göra mer…vara gladare…orkar umgås med folk osv….

Hoppas det är lika bra idag. 
Kram🌺

[LoveUnite]1
2015-11-27 17:42
#2

Jodå, en bra dag idag åxå, med ryggen och händerna i alla fall.
Fötterna börjar krångla igen 😐

Men det är ändå ännu en bra dag =)

Natasha68
2015-12-04 11:22
#3

Bra inlägg! För mig --bra dagar när jag besöker en sekandhand (Förlått min engelska och svenska))) har fibrodima nu(( butik..3 gånger / v.

maken jobbar där. Jag går runt,,.alla känner mig/ personal 

Pratar med folk, dricker kaffe,,,Köper ibland. 

Alltså jag får mindre smärtor om jag har en dag med uppleveser !

Kram!

Upp till toppen
Annons: