Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 867 ggr
[JeanetteK]
9/21/15, 8:51 PM

Riktig skräpperiod

Har en skruttperiod. Ont i kroppen och hjärnan har tagit semester. Trött, yr och influensakänsla. Nu har det hållit på länge och jag är så trött på det. Längtar efter att må bra. Jag vet att det vänder men är så less på att rycka upp mig. Vardagen är här och jag tycker det är skönt med rutiner. Samtidigt blir livet lite tyngre, mer saker hamnar på mig och alla måsten får min hjärna att sluta funka. Förlåt att jag gnäller av mig här hos er, men jag måste bara få ur mig allt. Så det finns lite plats att andas på.

Annons:
fiber53
9/22/15, 9:18 AM
#1

Ja, det är skönt att få gnälla av sej ibland när man känner sej på botten. På det här forumet känns det som om man har "vänner" som förstår. Hoppas det snart vänder uppåt för dej. 😊

Natasha68
9/22/15, 10:37 AM
#2

Kära Jeanette! Självklart får du "gnälla" här!!! Var annars? Vi sitter ju i samma botten!  Hos mig tills vidare går det så 1-2 bra dagar, sen 1-2 dåliga dagar. Jag märkte att upplevelser kan göra min dag bättre.

Jag sitter ju bara hemma, När jag  åker på stan, till biblioteket eller tvingar mig till att besöka min väninna…så minskar smärtorna. och depression också.   Jag är också tröttare nu än jag var  i somras.  Sover 2 timmar på eftermiddagen.  Hoppas att den jobbiga period vänder sig till en OK-period! Varma kramar!!!

[JeanetteK]
9/22/15, 11:45 AM
#3

Tack ska ni ha! ❤️Det betyder mycket att få ur sig allt utan att någon känner att man blir en belastning eller är jobbig.

Mia-45
9/22/15, 12:50 PM
#4

Jag tycker inte du gnäller Jeanette. Du talar om hur du mår och hur du har det. Och det måste ju ut… Så bara skriv av dej. 
Känner med att det blir för jobbigt när saker hamnar hos en och man måste ta itu med dessa. Det räcker ju med det man har annars. 

Jag hoppas att du snart blir bättre.
Kram på dej. 🌺

Zadeira
9/22/15, 6:30 PM
#5

Fördelen med att på såna här sidor, i grupper eller liknande där alla har samma problematik (på sina individuella vis) är att man faktiskt får lov att tala om hur man mår utan att dömas eller ses om besvärlig. Man har förståelse för varandra och varandras perioder av bra eller dåligt mående och det är det som gör det så skönt att faktiskt kunna prata med likasinnade.

Ta hand om dig på bästa sätt som du kan just nu och försök att inte stressa fram ett bättre mående. Ta tillvara på varje liten glädjande stund och gör det som din kropp och sinne mår bäst av! Det vänder så småningom som du själv sa, men fram till dess är det helt okej att bara prata av sig här om hur du mår.

[JeanetteK]
9/23/15, 8:00 PM
#6

Tack<3 så skönt det är med förståelse. Jag blir alldeles rörd.

Annons:
Mia-45
9/23/15, 8:09 PM
#7

🌺

Natasha68
9/25/15, 1:31 PM
#8

Kära Jeanette! Hoppas att du mår bättre! 

Kram!!!🌺

Upp till toppen
Annons: