Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 1139 ggr
Natasha68
8/8/15, 9:59 AM

Fibromyalgi påverkar utseende???

Jag har haft fibro  i 6 månader..och märker att jag inte  ser i ut så som jag gjorde förre.

'1.Celluliter ( aldrig hade dem) på lår.

2 Ju tröttare jag är desto mer påsar får jag på ansiktet ..under ögonen, 

Har någon av er liknade ???

Annons:
Mia-45
8/8/15, 10:02 AM
#1

Mjaa…..men jag märker att mitt hår inte är likadant som innan. 
Torrare hud med något slags utslag.

Pahugget
8/8/15, 10:57 AM
#2

Hej! Tröttheten gör ju sitt - så både lite påsar och lite "blå-röd-rosa" under ögonen. Så de e som "ögonskuggan" har halkat ner - 😉 skämt åsido.  Ibland mer ibland mindre - hänger nog ihop med mer/mindre värkperioder. Kramiz

Natasha68
8/10/15, 5:52 PM
#3

Tack vänner för svar! Jag har en väninna med 20 års fibro…Hon vaknar varje morgon ..och ser ut som en på 55,,,trotts att hon är 45.,,rynkor under ögonone, påsar.,..Men efter en kort tid försvinner det. Vad beror det på? Att man spänner på natten även ansiktet?

Suss62
8/17/15, 6:55 PM
#4

Tyvärr är det nog åldern som påverkar utseendet mest…😉 jag tror också att ju sämre man mår desto mer stör man sej. Det ligger nog en hel del i det där med att "skönhet kommer inifrån"

Natasha68
8/19/15, 12:45 PM
#5

Suss! Jag är 46 år gammal. Hade hemska perioder i mitt liv. Men huden klarade sig för att den alltid var fast….Min mor dog vid 61 år ..utan rynkor…Men nu åldras jag med varje dag((( ,Speciellt efter stress. Tyvärr tror jag att det är fibro som gör mig "gammal"….

Upp till toppen
Annons: