Annons:
Etikettövrigt-smärta
Läst 1803 ggr
Mia-45
2015-05-29 14:47

Kramper i benen

Blir galen snart. 😕

Har sånna otäcka kramper i musklerna i benen. Känns mest när jag sitter eller ligger. 
Igår kändes det som om någon stod och hackade mej i låret med en kniv. Aldrig känt så innan. 
Och när man ska sova så knyter det sej i fötter och vader. Och även ovanpå låret..
Jag dricker tillräckligt så det kan inte vara det. 
Men usch vad jobbigt det är.

Annons:
Cristine
2015-05-29 14:54
#1

Sweppes Tonic har kinin som stillar kramper

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mia-45
2015-05-29 14:55
#2

Tack Cristine.
Men vad är  Sweppes Tonic?

Mia-45
2015-05-29 14:56
#3

Ahaa…du menar "läsken"? Ska testa. Tack.👍

Gronstedt
2015-05-29 15:00
#4

Prova magnesium.

Cristine
2015-05-29 15:02
#5

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mia-45
2015-05-29 15:02
#6

#4 Har provat…ingen förbättring. 😕

Annons:
Cristine
2015-05-29 15:46
#7

Dricker du ett glas om dagen minst?

Försök annars med Boswellia serrata och curcumin.

Boswellian har varit för mej en mirakelmedicin då den tog bort all värk..min granne hade kramp i benen och fick en burk, och med 2 till blev hon av med sin kramp för alltid

Moringa är också ett medel som hjälpt.

Om du trycker på adressen under mitt namn kan du läsa om dem i Hälsoträd och annat

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Natasha68
2015-06-02 11:03
#8

Jag har samma kramper, som du beskriver…men jag är ny ,med min fibro… Vet inte så mkt..tyvärr. jag dricker bara kaffe o tee…Jag vet att man måste dricka..men jag gör det inte((

Hoppas att du mår bättre!

Mia-45
2015-06-02 11:26
#9

#8 Jo jag är med relativt ny i fibro. 
Har fortsatt kramper i benen och upp i skinkan.

Vixxen
2015-06-03 23:09
#10

Har du testat Magnesium?

Mia-45
2015-06-04 07:59
#11

#10 Japp.

Natasha68
2015-06-07 14:14
#12

Mia! varje kväll när jag lägger mig för att läsa.. har jag kramper i lår, vad, små ryckningar här o där…ibland domnar benen ..ibland brinner fötter..Det är jäkligt svårt att lära sig att leva med en sjukdom, som ej farlig..som inte syns..men som ger massa symtom.. jag tar 1 dag i taget..syr varma kuddar med ris..när jag har för mkt smärta hjälper dem till mig. Jag är från Ryssland.. där känner folk överhuvudtaget inget om fibro..((( Bor i Sverige i 20 år.. Synd att  i Umeå där jag bor finns inte föreningen för oss med fibro…Men bra att jag kan #komma# hit och ha kontakt med alla er..!!!så känner jag mig inte så ensam!

JohannaN
2015-06-12 23:17
#13

jag hade samma problem men började med b-vitaminkomplex och magnesium och det har minskat avsevärt verkligen 🙂 något som inte många tänker på är att tar man magnesium så måste man även se till att man får i sig av kalk och d-vitaminer samt vitamin D3 när man är ute, då alla dessa samarbetar i kroppen, brist på ett enda av dessa kan göra att dom andra inte jobbar lika effektivt🙂

Jag tar också extra mineraler då och då🙂 Några saker som också är bra att veta vad gäller mineraler är att en del mineraler fungerar som antioxidanter i våra kroppar, mineraler är ingenting som våra kroppar kan tillverka själva utan måste tillföras via kosten samt att stress kan rubba mineralbalansen hos hos. Brist på ett enda mineral kan ha negativ inverkan på en hel kedja av reaktioner i våra kroppar🙂 så därför tar jag mineraler någon gång i veckan, och om vi tänker på det så är ju vi som har fibro väldigt stresskänsliga vilket innebär att mineraler går snabbare ut ur våra kroppar🙂
Vi får i oss mineraler genom kosten och i de odlade grödor vi köper och äter men mineralerna har dessvärre ofta minskat i grödor vilket beror på en allt för kraftig utarmning av odlingsjorden vilket gör att vi måste hjälpa våras kroppar att få i oss det på annan väg. Därför tar jag mineraler regelbundet🙂

Funktioner som mineralerna har är att dom
- Bidrar till uppbyggnaden och bevarandet av ett starkt skelett och friska och fina naglar och tänder.

- Bidrar till att bygga upp starka och friska muskler och nerver.

- Stöder energigivande reaktioner i kroppen.

- Samverkar med vitaminer, hormoner och andra ämnen för att reglera ämnesomsättningen.

- Aktiverar antioxidanter

- Är viktiga för att upprätthålla vätske- saltbalansen.

tamfåglar är inte bara fåglar i bur, dom är så mycket mer^^ Är sajtvärd på http://undulater.ifokus.se https://fageltorget.fria.ifokus.se/ samt http://burfaglar.ifokus.se .

Annons:
Upp till toppen
Annons: