Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 748 ggr
Mia-45
4/25/15, 5:18 PM

Hjärnsläpp innan skov

Hörde idag av en vän att hjärnan får hjärnsläpp innan ett skov kommer. 
Jag berättade för henne att förra veckan när jag vart på väg till min morbror så fick jag just hjärnsläpp. 
Helt plötsligt så funderar jag på vilken sida av vägen man kör bil!!!!😮 Tur vägen inte var trafikerad. Men jag blev nästan rädd för mej själv.

Fick sämre minne och koncentrationssvårigheter. 

Fick då en eventuellt förklaring till varför jag fick hjärnsläpp. 
Har ni märkt att det är så på er?

Annons:
fiber53
4/26/15, 4:26 PM
#1

Sådana "hjärnsläpp" får jag ofta. Man blir ju skitskraj för sej själv. Dessutom är minnet URDÅLIGT. Kan vara på väg in i ett annat rum för att göra något men när jag kommer dit har jag ingen aning om vad jag ska göra. Detta händer många ggr om dagen och det är läskigt. Jag är inte speciellt stressad så det kan inte bero på det. 😒

[JeanetteK]
4/27/15, 12:49 PM
#2

Jag får också hjärnsläpp. Mycket obehagligt. Man känner inte igen sig själv och man litar inte riktigt på sig själv när det händer.

Mia-45
4/27/15, 2:35 PM
#3

#2 Visst blir man rädd för sej själv. Har ju aldrig varit sådan här innan. Man undrar ju vad som händer i ens hjärna? 😮

#3 Ja jag tycker med det kan vara obehagligt. Jag kan sitta här och komma på en grej som jag ska göra…två sekunder senare är det borta. Jag får vara mycket noga med att skriva upp saker man ska göra i veckan. 👍

Upp till toppen
Annons: