Annons:
Etikettsmärta-anhöriga
Läst 1642 ggr
flocken
2014-07-10 08:39

ger snart upp..

Har nu en obeskrivlig & fruktasvärd värk.. Ligger vaken halva nätterna & försöker pallra upp kroppen något. Känns som jag ligger på en metall bräda med krossat glas & små spik. Idag vaknade lill sonen 03,38….. Händerna är svullna & fungerar inte. Armarna bara hänger. Illamående & konstant trött. Mitt i allt mår jag psykiskt dålig & ångest inför mitt sista tillstånd inför mitt företag.

Hur länge kommer man orka?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
[MikaelaR]
2014-07-10 08:40
#1

🌺

[JeanetteK]
2014-07-10 16:24
#2

Stackare. 😕Det blir sån rundgång också - värken ger ångest och ångest ger mer värk. Lyckas du vila något på dagen? Du måste ju bli helt tömd på energi om du inte får sova. 

Förresten har du testat paraffinbad för händerna? Det fick jag testa hos arbetsterapeuten och det var gudomligt skönt. Det höll i sig nästan hela dagen.

flocken
2014-07-10 19:31
#3

#2 När lillen sover på fm försöker jag också sova. Han sover i mitt knä . Idag blev  det 2,5 timme. Men vissa dagar bara 40 min.

Jag gick på paraffin bad förut. Hade konstant träning då. Både på gymmet & badet.  finns ingen tid längre. det är mkt därför jag startar hunddagis & pensionat. Kan då vila när jag behöver. Jobbar annars på en metall industri. Men jobbar mellan 06-18 nästan varje dag.

Knaprar morfin hela dagarna. Nyttigt& bra ;) Idag fick jag besök av en bekant som precis fått diagnosen Fibro. Gnällde av oss lite.

Jag önskar man kunde byta bort värken för några dagar till någon som gnäller för lite huvudvärk.

Visst vill man bara ge upp & gråta. men det hjälper inte

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[JeanetteK]
2014-07-11 10:57
#4

#3 Jättebra att du ser till att vila lite i alla fall. Det blir så lätt att man försöker hinna "allt" bara för att dom små sover. 

Det är bra att få gnälla av sig. 🙂Man skulle önska att sånt här som avstånd kunde ändras. Tror att vi är många här inne som skulle må bra av att träffas, kanske hjälpa varandra och bara känna att det finns en förståelse.

flocken
2014-07-11 19:28
#5

#4 Träffa andra i samma situation skulle vara bra. Visst finns det föreningar. Men känns som man är så mkt yngre än alla. fick den känslan när jag tog kontakt.

svalare ute idag & inte lika svullen om händerna :)

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[JeanetteK]
2014-07-11 19:41
#6

#5 Ja så är det kanske.. 😕 Säg till om du kommer förbi Höganäs.. 😉Skönt att du inte är så svullen idag. Jag har varit själv om djurfixandet här nu en vecka och det käääänns i kroppen. Med värmen på det får man nästan cellskräck i sin egen kropp. 😓

Annons:
Upp till toppen
Annons: