Fibromyalgi

Trötter och avslag FK

2017-02-19 20:25 #0 av: Flyingfaun

Hej!
I lördags sov jag till 10. Försöker umgås med familjen. Kämpar med att hålla mig vaken och hänga med någorlunda i samtal. Efter lunch åker jag längdskidor 3 km i lungt tempo med sonen. Värdefull tid och mysigt. Blå himmel och sol. Behöver sova 2 och en halv timme efter det. Är ändå trött och somnar på kvällen. Fler som sover mycket? Vad kan det vara? Fibromyalgin eller något mer? Läkartid den 2 mars. Fått avslag på ansökan om särskilt högriskskydd trots sjukfrånvaro 12 ggr/år...migrän ( vanlig samsjukdom till fibromyalgi) och återkommande förkylningar (vanligt med infektionskänslighet vid migrän). Jag ska överklaga. Hävdar att det beror på fibromyalgi. Ingen vore gladare än jag (och ni) om det kunde behandlas. De undrar vilken behandlingsplan som finns. Då alla prover som tas är bra kan läkaren inte ange behandlingsplan. Har ni tips så tas de tacksamt emot. Ta hand om er!

Anmäl
2017-02-26 22:35 #1 av: Ankan76

Förlåt,jag är väck. Vad är det du har ansökt om?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.