Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 793 ggr
flocken
9/26/16, 5:21 PM

utmattad

Känner mig helt väck… en sån dag man bara vill försvinna. Gömma sig i en garderob o aldrig mer komma ut. Är inne på min 10nde jobb dag o inte ledig förrän helgen. Både för o nackdelar med eget företag. Har en 9 mån unghund på 35 kg som är en typisk jobbig slyngel. En 4 årig son som tappat sina öron för dag nr 3. O som gallskriker, gråter o får panik när jag lämnar på dagis. Så ont i kroppen så jag är helt yr..Sovit kanske 3,5 timme inatt.. Känner mig hjälplös o vill bara försvinna. När det blir såhär dyker min ätstörning upp o jag slutar äta. Resten av dagen? Vecko handla, lägga barn.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Zadeira
9/26/16, 9:12 PM
#1

Har du nån stöd och hjälp i det hela?

flocken
9/27/16, 5:20 AM
#2

Min man o svärmor. Jag har hunddagis o pensionat hemma i mitt hus. Så har chans att vila på dagen. Just nu skolar jag om en ny hund. O min partner som gjorde hälften att Arbetet med hundarna fick somna in 1/8. Min älskade gammel hund. I vanliga fall är detta inget problem. Men är bara slut nu

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
9/27/16, 5:33 PM
#3

Jag tänkte mer på mentalt stöd, typ psykolog eller terapeut. Det låter inte bra om du faller åter i ätstöning eller blir så utmattad att du går in i depression eller liknande.

flocken
9/27/16, 5:45 PM
#4

Har gått hos psykolog o har knepen att komma ut ur detta. Ibland blir det bara för mkt. Känner mig redan bättre psykiskt. Kroppen är ju som den är

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
9/27/16, 5:47 PM
#5

Vad bra flocken! Det är ju så lätt att dras ner psykiskt när kroppen bara tar slut sådär, och det blir ju som en ond cirkel.

flocken
9/27/16, 5:57 PM
#6

Ja det är ju det. Känns som allt bara raseras. Innan fick jag panik o ångest när jag slutade äta eller ex bara åt en sak. Men enl min psykolog skulle jag sluta fokusera på det. Det håller inte i sig så länge längre. Några dagar högst. Har nu skrivit mat schema över veckan som sitter på kylskåpet. Så stryker jag efter hand. Missar jag en måltid är det inte hela världen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Upp till toppen
Annons: