Annons:
Etiketterhälsavälvaro
Läst 960 ggr
flocken
2016-08-27 11:05

yoga?

Har någon av er privat yoga? Är vig som ett kyskåp o skulle vilja få lite mer rörlighet i lederna. Har både fibro o bechterews

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Kami74
2016-08-28 06:18
#1

Jag började för många år sedan med Wii Active och där finns det vissa yogaövningar, dessa gjorde att jag blev mjukare i lederna. Sedan fick jag fibro, men de dagar jag känner att jag kan, kör jag fortfarande dessa övningar och de hjälper mig hur mycket som helst. Youtube har många övningar och det handlar om att börja sakta och försiktigt, med det man klarar av för stunden :)

flocken
2016-08-28 06:52
#2

#1 Ja tyvärr är det ju så att man själv inte bestämmer själv över sin kropp. Så åka iväg någonstans är uteslutet. Men kanske börja lite försiktigt hemma vore något

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annautanh
2016-08-29 16:03
#3

Jag gör hemma i kombination med sjukgympa. Lägger en länk med en kvinna jag gillar. Hon förklarar bra, är inte för flummig och inriktat mot smärtlindring. Hon har fler i sitt flöde, just denna är för rygg/ischias Hoppas det kan hjälpa dig något https://youtu.be/pyFNz8zJSdw

flocken
2016-08-29 17:23
#4

#3 Tack ☺ Ska kolla in

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: