Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 879 ggr
Ankan76
8/10/16, 10:56 PM

Kallt!

Vet inte hur det är hos er men här har det blivit kallt och jag får så himla ont vid väderomslag. Lyckades ordentlig påklädd gå en lagom lång runda med hundarna,sen var det sängläge resten av dagen. Jag och dottern skulle äta kräftor ikväll,jag åt kräftor i sängen tittandes på Bodyguard,ganska mysigt trots allt! Åh,man blir så sorgsen när man ser Whitney Houston😞

Annons:
kim1980
8/10/16, 11:59 PM
#1

Är varm blodigt sort . Lider av värme känslighet enormt mycket. . Så mer för höst vinter sort jag ♥ Där i mot gillar jag healing vette kudde mm.. Det ger lugn på nått sett.. Jätte lustigt när är känslig . Men lider med av värk Men gett upp orka tjafsa med vården i det ämnet.. Men kräftor det är jätte gott mumma. . Fast hade dock inte vågat äta det i sängen el soffa. . Är sörligt men jätte gott . Älskar fisk skall djur . Fast många rätter som är sörliga kladdiga . Tackos är rärtt kladig med behöver hacklapp på visa rätter. Svårt få till det där motorisk klumpigt spiller alltid på nått sett..

Zadeira
8/11/16, 2:56 PM
#2

Här har det varit höst-temperaturer hela veckan med massa blåst. Jag är också känslig vid omslag och är så öm i kroppen nu. Det ska tydligen inte hålla i sig med kylan utan komma in mer värme i början av nästa vecka igen. Jättejobbigt när det inte kan bestämma sig.

Har precis varit i hundgården 2 timmar. Jättekonstigt väder, för vinden är iskall men i solen är det jättevarmt. Nu är både jag och hund helt utmattade.

Sundaychild
8/11/16, 10:57 PM
#3

Har stormat och varit kallt här, större delen av dagen i soffan. Värk i hela kroppen, vet inte om det är vädret eller vad, men mår inte bra!!! 😓

HjärtaAmor vincit omnia - Kärleken övervinner allt. Hjärta

Natasha68
8/12/16, 8:34 PM
#4

Mår alltid värre av kyla.  Mera värk.

Upp till toppen
Annons: