Annons:
Etikettbehandling-medicin
Läst 817 ggr
demmi
2016-07-25 19:27

Har klarat av mycket denna sommar

Denna sommar har jag klarat mycket utan värk. Men har oxå vilat mycket. Har ingen diagnos. Men har mycket smärtor i ben, armar och händer. Sen puntvis som flyttar sig i huvudet. Sen ser jag Auroror. Men nu smällde värken till som började med en enorm trötthet. Tröttheten gick över och värken tog över. Har testat med kosttillskott bvitaminer och folsyra. Vilket jag trodde var lösningen tills nyligen när nu värken slog till igen.

Annons:
Zadeira
2016-07-26 16:58
#1

Det är ju inte helt ovanligt att många med fibro är nästintill smärtfria i perioder, eller har perioder med mycket mindre smärta. Sen plötsligt är det något som utlöser en smärtfull period igen.

Det du beskriver med smärta i huvudet och auror, det är inte migrän du har?

demmi
2016-07-26 17:25
#2

Äh fy. Är helt sängliggande idag. Inte förrens nu på senaste eftermiddag som jag kan läsa på internet eller prata med någon i telefon. Börjar bli lite bättre nu. I alla fall så man kan hålla ögonen öppna. Har enorm trötthet oxå.

Zadeira
2016-07-26 17:47
#3

#2 Är det migrän du har?

demmi
2016-07-26 18:14
#4

Mycket möjligt att det är migrän men har ont i ben och armar oxå

Zadeira
2016-07-26 18:19
#5

Det kan ju vara mer än en sak åt gången. Jag har ju fibrovärk dagligen men även migrän då och då.  Hoppas du mår bättre snart.

demmi
2016-07-26 18:31
#6

Tack. Jag har inte så ofta och det varar några dagar numera. Helt sängliggande är jag högst en dag. Förr var det värre.

Annons:
Upp till toppen
Annons: