Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 1318 ggr
Ankan76
7/3/16, 6:51 PM

Medicinsk yoga

I min stad erbjuder de gratis introkurs i Medicinsk yoga den 23/7. Jag bor i Uppsala. Någon som bor i närheten? Jag har ju börjat lite med yoga och tycker att det hjälper ibland i allafall. Någon mer som provat?

Annons:
Annautanh
7/6/16, 5:24 PM
#1

Jag har börjat på egen hand hemma. Min smärta sitter till stor del i ryggen, så jag sökte bara på Youtube efter "yoga pain relief" och där dök upp en tjej jag fastnade för. (Får man länka så kan jag leta upp henne om någon är intresserad. Hon var inte så flummig och gör övningar jag kan hantera utan att vara gymnast). För mig lindrar det för stunden, viss stelhet minskar under timmarna efter vilket ger en något lägre smärtupplevelse några timmar (värt mycket för mig!) Tyvärr inte märkt någon total förbättring, men min smärta är relativt ny och det verkar ju vilja bli värre innan det blir bättre…

Ankan76
7/6/16, 7:25 PM
#2

Du får absolut länka,låter intressant!

TjockaBerta
7/8/16, 11:07 AM
#3

Det är säkert bra men jag tycker det är så tråkigt. Jag har gått två kurser, båda lika plågsamt tråkiga. Den formen passar inte mig.

>>>Malum domesticum<<<

Annautanh
7/8/16, 6:49 PM
#4

Håller till stor del med dig TjockaBerta, men so far gör det någon nytta så jag biter ihop å försöker stå ut å tänka att det är värt stund i tristess ;) https://youtu.be/pyFNz8zJSdw är den första jag testade, kräver lite engelska kunskaper, eller att man ser å förstår ändå såklart. Hon har fler för smärtlindring om man kollar på hennes kanal

Upp till toppen
Annons: