Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 661 ggr
Ankan76
6/3/16, 3:31 PM

Mer smärta av infektion

Jag har tidigare läst att smärtan förvärras av infektion och nu har jag fått pröva det i verkligheten… Har en urinvägsinfektion och har dubbelt så ont i kroppen och är sjukt trött! Märker ni också av att smärtan blir värre vid infektioner?

Annons:
Mia-45
6/3/16, 3:36 PM
#1

Jag hade UVI för mer än ett år sedan. 
Vart dödstrött och vart yr. Kommer inte ihåg om värken vart värre.
Men hoppas att det snart blir bättre, Ankan. ❤️

Zadeira
6/3/16, 4:37 PM
#2

Japp. Vi med fibro kan bl mer påverkade vid "normala" sjukdomar än andra eftersom vårt smärtcentra redan är igång och kroppen redan är triggad.

Annautanh
6/4/16, 7:55 AM
#3

Makes sense då att jag var "döende" i en förkylning härom veckan. Blir sällan sjuk, men den här gången kunde jag inte ens gå när febertopparna kom, pga overkligt ont i hela kroppen men paralyserande ont i höft/säte! Krya på dig Ankan! Hoppas antibiotikan hjälper fort.

[lillelull]
6/6/16, 1:12 AM
#4

Helt klart mycket mer ont om det ens går att ha mer ont än vad jag vissa dagar men det kan bli helt olidligt, ligger och våndas och känns som jag bara vil kravla ur min egna kropp.. Har legat på sjukhus i 3 dagar pga så kraftiga bensmärtor jag hade av infektion, fick morfin sprutor och så men hade ändå ont men de hjälpte iaf mot den fruktansvärda värsta smärtan, satt först på akuten i en rullstol i korridoren i 12 timmar innan jag fick komma in på ett rum.

Ankan76
6/6/16, 6:25 PM
#5

Lillelul,nä besök på akuten är INTE kul,speciellt när man har ont! Jag känner igen det där med att kravla ur sin egen kropp,så känner jag också. Krya på dig!

Upp till toppen
Annons: