Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 702 ggr
nellan72
5/5/16, 8:00 PM

Har testat LCHF

Hej!

Jag fick nyligen diagnosen fibromyalgi efter att ha haft ont under lång tid. Fick tipset att testa LCHF och tänkte: Why not? Första veckan var fruktansvärd och det gjorde grymt ont, men efter det har jag inte direkt haft ont. Blev ganska förvånad att det gick så bra så snabbt, och hoppas att det håller i sig 🙂

Annons:
Coffeas
5/6/16, 8:51 PM
#1

Jag har nyligen fått min diagnos men började med lchf i januari 2014 och har lyckats gå ner 20kg och va under det första året i stort sätt smärtfri.. Mkt fusk sen jul och sååå inte kroppen.. För mig är socker det absolut värsta.. Lycka till och hoppas det håller i sig för dig!

Ankan76
5/8/16, 10:47 AM
#2

Jag är rätt sugen att prova men känner att jag i såfall vill ha med mig hela familjen

Mia-45
5/8/16, 10:50 AM
#3

Ja jag ska sätta igång nu och testa en gång till. 
Det brukar funka första tiden men sen kommer värken tillbaka igen.

farmor kerstin
5/8/16, 7:52 PM
#4

Min erfarenhet är att det fungerar eftersom jag är glutenfri sedan 21/2 år och LCHF sedan 2 år. Var mycket svårt fibrosjuk innan. Blev otroligt mycket bättre och klarar livet utan medicin numera. Otroligt men sant!

Natasha68
5/13/16, 12:44 PM
#5

Min man provade LcHF gick ner 47 kg i vikten plus blev av många sjukdomar. Jag äter också den mat som han lagar.Mycket fett.  Hade hög blodtruck förre..nu är det normalt . Magkattar är borta också. Jag vet ej om LCHF påverkade min fibro pga jag tar smärtstillande.

Upp till toppen
Annons: