Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 878 ggr
Mia-45
2016-04-08 17:33

Feber

Tydligen så går jag med förhöjd temp och har nog gjort så ett tag. 
Jag brukar ligga runt 36.7 i normala fall…men nu har jag kollat hela veckan och jag ligger runt 38. 
CRP:et är bra och jag kollar mitt urin med, vilket det med var bra. 

Har ni förhöjd temp av fibron eller är det nåt annat i min kropp som är fel. 
Får man kanske lättare feber vid stress och ansträngning?

Annons:
flocken
2016-04-10 19:49
#1

Jag får regelbundet feber toppar. Behöver inte ha xtra ont eller stress.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
2016-04-10 20:20
#2

Jag har ofta det så att det känns och yttrar sig som om jag har feber men tempen står likaväl inte på högre än vanligt. Du skriver "tydligen", menar du då att du inte känner av det speciellt men märkt det på tempen, eller känner du av det också?

Mia-45
2016-04-11 06:09
#3

Zadeira…. Känner mej varm ganska ofta och kollade för skojs skull. Nu vet jag varför jag känner mej så varm då. 
Jag börjar med se ett mönster nu med. 
Blir lättare yr på söndagar (andra veckan i rad nu som detta händer) så jag får gå och lägga mej. 
Är det för att jag har sån värk tro så att jag blir utmattad eller kommer det från min artros i nacken? 
Många frågor nu…hahhahah😂

Ha en fin dag

Zadeira
2016-04-11 10:07
#4

Många frågor Mia och tyvärr har jag inga svar. Tror att en läkare kan vara bra att bolla med. Tyvärr är ju fibron så förbaskat mystisk att man inte vet vad som är vad, fibro eller annat. Nya symtom bara ploppar upp och andra försvinner. Sen plötsligt en dag är man sjuk i något helt "normalt" men vet knappt ens om det.

Upp till toppen
Annons: