Annons:
Etikettövrigt-smärta
Läst 1229 ggr
Mia-45
2016-04-01 06:12

Ett djävulskt skov

Hej på er. 

Orkar inte skriva så mycket här inne nu längre men försöker titta in ibland. 
Fick ju nyss nytt jobb och det funkar bra. 
Men nu är jag inne i det värsta skovet jag någonsin haft. 
Ont ÖVERALLT. 😭
Jag har inte haft problem med att ligga innan, Men nu känns det som om hela kroppen låser sej när jag vaknar på nätterna. 
Det är helt ok sådär en 4-5 timmar. Sen vaknar jag av värken överallt. 
Mest rygg och nu uppåt. 

Men jag önskar er alla en bra helg ändå. 
Kram på er. 🌺

Annons:
Zadeira
2016-04-01 11:22
#1

Usch! Krya på dig Mia och ta väl han dom dig!

Kram ❤️

Ankan76
2016-04-01 14:17
#2

Har saknat dig,Mia😍. Hur går det på jobbet?

Mia-45
2016-04-01 17:17
#3

Tack Zadeira.❤️

Ankan..tack❤️…Jo det går jättebra på jobbet. Har jobbat en del övertid denna veckan och det är nog därför jag har fått värk nu. 

Nästa vecka hoppas jag blir lite lugnare. 

Kram på er. 🌺

[lillelull]
2016-04-01 23:21
#4

Kram, känner med dig! 🌺

Spaicy
2016-04-02 04:41
#5

Mia-45 lider med dig!😒 Önskar Dig god bättring och vet att det känns som "klena" ord i den förtvivlan du befinner dig i troligen.💗 Men jag vet ej hur vi sjuka här på iFokus och alla andra människor i allmänhet med värk av divs slag, ska lyckas göra oss hörda? Vi är ju många här som har fler sjukdomar och i många fall har Fibron blivit ännu en diagnos, då många säkert som mig har tex. whiplash i botten. Men du skriver Mia att du fått ditt värsta skov någonsin troligen?! När jag läste det, så ville jag bara skriva några rader om detta till dig.💕 Jag har fyra olika rygg o nack-skador med början jan. -93. Den sista skadan jag ådrog mig var i dec.-15. Jag har bara för några dagar sedan lyckats komma ur sängen efter att legat i ca.1,5 månad och sambon har fått sköta hela hemmet. ;( Men då jag blev avvisad på divs ställen pga av att två olika läkare skrivit saker i min journal som jag försöker få någon som helst bukt med, så i ett desperat sökande på att överleva smärtan eller göra slut på allt lidande. Just pga att detta var det "Värsta" skovet och "längsta" någonsin. Men när jag satt där och tittade igenom de olika bipacksedlarna på mediciner jag fått tidigare mot mina smärtor, då fann jag något MYCKET INTRESSANT!! När du drabbas av "Genombrotts-smärta" så skulle två av medicinerna ej intas!! Va??!!?? Jag Googlade "Genombrottssmärta" och fann att det är precis det jag lidit av. Men sjukvården har INTE handlat utifrån det!! Därav tänker jag på Dig Mia!! Googla på det om du inte redan gjort det, å se om det möjligen känns som Dig/Du?! Kanske är det dax att vi med smärta, ställer större krav på läkare, då det är just Genombrottssmärta vi med värk drabbas av allt som oftast. Än en gång, Krya på Dig Mia! Kramar Spaicy/Jeanette

Mia-45
2016-04-02 08:08
#6

Tack Spaicy👍

Jag har nu inte ätit någon medicin på säkert 2-3 månader pga min ekonomi inte tillåtit det. (arbetslös)
Men tänkte jag måste nu köpa min medicin om det ska vara så här. Men ska då med kolla vilka som inta ska tas vid denna hemska smärta. Det visste jag inte alls om heller!!
Läste lite om det och detta kan man drabbas av om man har cancer. 
Och säkert också vid andra sjukdomar som just reumatism och fibro. 

Värken har inte lättat än och haft svårt att vända på mej inatt. 
Vaknade nu dessutom med yrsel…suck..
Jag är livrädd att jag inte ska klara av mitt jobb som jag bara älskar. 
Därför måste jag nog nu  börja ta min medicin.

🌺

Annons:
Mia-45
2016-04-02 08:08
#7

Lillelull 
Tack 🌺

Mia-45
2016-04-10 10:14
#8

Hade ett par bra dagar i början på veckan.
Men nu är helvetet igång igen. Värken sprider sej till ställen jag inte haft ont på innan, förhöjd feber. 😢
Mina fingrar värker och känns svullna och även under mina fötter. 
Men skam den som ger sej. 
Det värsta är ju värken i kroppen om nätterna när det känns som om allt låser sej. 
Får ta upp det med min läkare att det blivit mycket sämre sen jag började jobba. 
Jag vill INTE sluta jobba men kanske dra ner ännu mer på min tid. 

Kram till er alla 🌺

Ankan76
2016-04-10 15:13
#9

Kanske bra om du kollar sänkan(SR) ?

Mia-45
2016-04-10 15:22
#10

Ankan

Har gjort det…den var normal. 
Kollar sånt nu eftersom jag kan göra de på mej själv på jobbet.👍

Upp till toppen
Annons: