Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 693 ggr
Ankan76
2016-03-21 23:22

Halsfluss

Har fått halsfluss,blä. Dels är jag livrädd för att få en halsböld som jag fick förra året och dels blir smärtan i kroppen så mycket värre när man är sjuk och man får liksom inte samma motståndskraft till att stå ut med smärtan

Annons:
Sagolikt
2016-03-21 23:29
#1

Halsfluss är vidrigt. Krya på dig!

[lillelull]
2016-03-21 23:48
#2

Usch du. 
Jag har haft halsfluss varje månad i nästan hela mitt liv.. och lunginflammationer och två långdragna borrelia infektioner och en körtelfeber som tog 1 år att bli frisk från. Fick gå om ett år i gymnasiet pga att ja var borta hela året…Fick dessutom ligga på sjukhus för jag hade samtidigt lunginflammation och halsfluss så låg inlagd på sluten infektionsavdelning för jag var så himla dålig och körtelfeber på allt dedär. Hemskt.

Opererade bort halsmandlarna 2014 och tre dagar senare låg jag inlagd på öron näsa hals i 4 dagar för okänd kraftig infektion i kroppen samt att hela skiten hade börjat blöda och jag fick åka in akut. Blö 😢 

Men har fortfarande problem med ont i halsen en gång i månaden.. 

Brukar vara faryngit jag får som diagnos, har problem med näsan också så får leva resten av mitt liv med att använda dymista, en nässpray och får rätt ofta också stå på antibiotika kurer som är långdragna. 

Vet hur det är dedär med att få mer ont i kroppen, om möjligt  ännu mer än vad man redan har när man får en infektion i kroppen.

Min kropp är dock som att jag bär på ständig infektion.. Har alltid nånting, antingen halsen, näsan eller som nu, har jag en väldigt långdragen örongångsinflammation som jag ska få hjälp nu i veckan hoppas jag med av öron näsa hals för ingen annan läkare vet hur de ska lösa det.. Bah! 
Så trött man blir! 

Kram till dig 🤗

Upp till toppen
Annons: