Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 694 ggr
Ankan76
2016-03-13 17:21

Ny värd

Hej alla! Jag har nu blivit värd för denna sida! Känns roligt och spännande! Jag tycker att sajten är väldigt bra för mig personligen då man kan skriva av sig och ställa frågor. Liten presentation: Jag heter Annica och lider av svår Fibromyalgi,är helt sjukskriven och träffar diverse läkare som ska förbättra mitt hälsotillstånd. Jag är 42 år,gift,3 barn,2 hundar och en katt. Jag jobbar som sjuksköterska på en vårdcentral och svarar gärna i den mån jag kan på sjukvårdsfrågor. Jag är mycket intresserad av forskning runt Fibromyalgi och kommer att lägga upp artiklar kring detta på forumet och även tipsa er om intressanta sidor i ämnet och även annat smått och gott som kan förbättra er vardag. Nu vänder jag mig till er för att få förslag! Vad vill ni ska förbättras på forumet? Saknar ni något? Ös på med förslag :) Jag har blivit informerad om regler kring forumet men det var inte så avancerat. Vissa regler får jag bestämma. Det jag tycker är viktigt att man är snäll och uppmuntrande mot varandra. Detta fungerar redan bra på detta forum,tycker jag. Kram till er alla! Ser fram emot ett gott samarbete!

Annons:
Zadeira
2016-03-13 17:25
#1

Vad roligt att du är vår nya Sajtvärd! 😃

Ska fundera lite kring om det är något på forumet som kan ändras eller så, men jag är glad bara det kommit en Sajtvärd! Det enda jag kan tänka på såhär på rak arm är väl att kanske se över och ändra "Om sajten" så att den är uppdaterad. Som det är nu står det ju gamla sajtvärdens namn där mm.

Mia-45
2016-03-13 17:57
#2

Hej och välkommen som värd Ankan. ❤️

Kanonbra!
Behöver du medis så ställer jag upp. 

🌺

Coffeas
2016-03-13 19:48
#3

Varmt välkommen som värd! 🌺

Upp till toppen
Annons: