Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 1018 ggr
Sundaychild
2016-02-22 18:22

Feber - stegring??

Hej ni med Fibro!

Jag har ju ingen diagnos, och nu börjar jag nog tro att det är något helt annat fastän min läkare är inne på fibrolinjen.  Nu har jag stegring, ont överallt och känner mig allmänt sjuk. Någon som varit med om något liknande, jag är alltså inte förkyld!

HjärtaAmor vincit omnia - Kärleken övervinner allt. Hjärta

Annons:
Sundaychild
2016-02-22 18:29
#1

Mmm, och en jäkla huvudvärk, höll på att glömma den!

HjärtaAmor vincit omnia - Kärleken övervinner allt. Hjärta

frissaPia
2016-02-23 09:09
#2

Jag har fibromyalgi och trodde förra julen att jag fått ett skov. Så jag kämpade på och fick mer o mer muskelvärk och huvudvärk. Tog morgontempen en vecka varje morgon. Jag hade 38 grader varje morgon. Då förstod jag att det inte var fibron.Min sänka var 90 när jag kom till dr. Det visade sig att jag fått Pmr och TA , kanske du ska tipsa din dr. om det.

Sundaychild
2016-02-23 11:28
#3

Kom nyss hem från läkarbesök, det här var inte min vanliga läkare, då hon var på semester. Men denna läkaren ville också kolla liten blodbild och crp, och ingenting visade på aktiv infektion, ala värden normala. Han menade att feber nog kan komma med fibro, men att det kanske inte är det vanligaste symptomet. Ville i alla fall att jag med min ordinarie läkare ännu skulle diskutera om reumautredning.

Jag är bara själv så rädd att det ska vara ME/CFS 😭😕

HjärtaAmor vincit omnia - Kärleken övervinner allt. Hjärta

Mia-45
2016-02-23 13:09
#4

På mej som har diagnosen fibro känns det som om jag får febertoppar i början av skoven.

Sundaychild
2016-02-23 16:51
#5

Jo, jag har väl ett skov nu antar jag, bara snurrar i huvudet och har knappt kunnat sova de senaste nätterna. Värken har varit intensiv, men nu känns det som om den håller på att lätta, jag har mera yrsel och antagligen det här som kallas "hjärndimma", då jag tycker att huvudet inte riktigt hänger med. 

Det är en konstig sjukdom det här, och ganska skrämmande när man får en massa nya och konstiga symptom.

HjärtaAmor vincit omnia - Kärleken övervinner allt. Hjärta

Upp till toppen
Annons: