Annons:
Etikettbehandling-medicin
Läst 869 ggr
[bluepearl]
1/30/16, 12:45 PM

Ska nu pröva detta

Helnyponpulver - för ledsmärta

Johannesört -  för depression

MSM - för muskelsmärta (fibromyalgi)

Nu tänker jag må bättre, så är det bara. Även om andra prövat och det inte fungerar, så ska jag göra det för jag har även läst om de som det fungerar för. Jag vill hitta tillbaka till mitt glada, smärtfria och smala jag. Full av energi och glädje. Nu är här en oformlig trind deprimerad KLUMP av mitt forna jag. Nu får det fan vara bra. 

 27 år av smärta och svängande humör, kan hända att det är dags att på allvar göra något åt det. 

Har nu slutat med ALL medicin av kemisk form, använder endast hälsokost (Valeriana) så jag kan få sova. Slutade röka och slutade med Venlafaxin (rävgift!) för 4 månader sedan och nu i dagarna har jag slutat med Gabapentin (för smärta, men hjälpte inte, dock somnade jag gott på den). 

Äter vegetarisk mat och undviker socker och Gluten, målet är att sluta helt med både och. Men skiten smyger sig in i vissa livsmedel. 

Detta år, är MITT år. 😍

Annons:
Natasha68
2/9/16, 5:39 PM
#1

Bra att du ska minska på socker!  Min man som lever i 1,5 år utan socker alls ocjh nästan utan kolhydrater mår så bra att det är inte sant. Jag  använder socker i kaffe och tee. Försökte vara utan..misslyckades. Det finns få människor som blev av fibro genom att sluta med socker !

Kram! Du är en stark person att du slutade med medicin!!! Jag skulle inte klara en enda dag utan!

Sundaychild
2/9/16, 7:33 PM
#2

Bra! Själv vet jag inte om jag har fibro eller nåt annat f_nskap, men msm har jag tagit som tillskott i flera år (med pauser ibland), och för mej funkar det. Lycka till!!

HjärtaAmor vincit omnia - Kärleken övervinner allt. Hjärta

Upp till toppen
Annons: