Annons:
Etikettövrigt-smärta
Läst 863 ggr
Mia-45
11/24/15, 6:47 AM

Skola och värken

Det går bra med skolan nu….och min medicin. 👍
Meeeen….jag måste be om ett höj- och sänkbart bord. Inatt har jag haft såååå ont i nacke och skuldror. Kändes som vassa knivar så jag höll på att börja gråta.
Om det inte finns…är de skyldiga att skaffa det då eller?

Nån mer som har besvär av att sitta så länge?

Annons:
Cahira
11/24/15, 7:19 AM
#1

Jag har absolut besvär att sitta länge. Det skadar inte att fråga vad det skulle krävas att få ett bord som kan optimera din utbildning.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Zadeira
11/24/15, 10:01 AM
#2

Jag vet att på arbetsplatser är de skyldiga att göra allt för att underlätta för sina anställda. Hur det är på utbildningar vet jag inte, men det måste ju gå att prata med någon ansvarig om det för att se vad de kan göra. 

Sen kan du även underlätta för dig själv genom att resa dig upp oftare. Ta små mini-pauser där du ändrar ställning mellan stående och sittande. 

Allt som är statiskt är också en fara och påfrestning för kroppen och man måste se till att själv hela tiden ändra rörelsemönster, sätta sig, stå, sträcka på sig, kanske skaka lite på axlarna. Vad som helst som bryter den monotona rörelsen.

Mia-45
11/24/15, 5:57 PM
#3

Fick ett höj- och sänkbart bord idag👍….de hade funderat på detta. Jag fick byta rum men det blev bättre…trevligare folk där…hahaha.😃

Zadeira
11/25/15, 2:34 PM
#4

Vad super Mia! 😃

Natasha68
12/4/15, 11:15 AM
#5

Glad för att du klarar skolan  kära Mia! 

Kram! 

Funkar Liryca???

Mia-45
12/4/15, 11:33 AM
#6

Ska börja på nytt jobb på måndag..så skolan blev jag inte långvarig i. 
Nu blir det spännande…ska börja på ett lager. Nu får vi se hur långt min medicin håller. Blir ju en del lyft och stående och gående. Men man får förenkla för sej själv med. Ta till de hjälpmedel som finns.

Annons:
Zadeira
12/4/15, 1:26 PM
#7

Vad roligt Mia! Men som sagt, glöm inte att använda de hjälpmedel du kan för att underlätta! 😃Kram!

Upp till toppen
Annons: