Annons:
Etikettprathörnan
Läst 1753 ggr
JonnaCecilia
11/2/15, 9:37 PM

Gnäll

Måste bara få gnälla av mig och säga att jag är så fruktansvärt trött på att ha ont! Idag har jag bara superont och inget hjälper. Har bytt ut alvedonen mot panocod men det känns ändå som att jag åkt några varv i en cementblandare och sen blivit påkörd av en buss typ. Blir så less ibland på att jämt ha ont och vara trött, att inte orka någonting, inte kunna ens tvinga mig för stunden för kroppen sätter stopp omedelbart… Vissa dagar suger det mer än andra att vara sjuk!

Annons:
Mia-45
11/3/15, 7:45 AM
#1

Jag tycker du skriver fel ord, vännen. Jag tycker inte du gnäller. 
Man måste få skriva av sej när man mår som sämst. 🌺
Det är ett helsike när man har så ont. 
Många säger att jamen gå på gymmet eller träna nåt. Men när det inte går pga värken. 😭
Man vill ju inte ha mer ont än vad man redan har. Och vissa dagar värre.

Och ja jag håller med dej…det suger att vara sjuk och ha ont jämt. 

Kraaam till dej. 🌺

[LoveUnite]1
11/3/15, 3:58 PM
#2

Jag vet hur du känner dig.
Å förstår känslan att behöver skriva/prata av sig när man har som mest ont!

Sedan igår har jag haft lite smått bättre dagar och har fått tillbaka aptiten lite, så jag ska passa på att njuta så länge det varar.

Jag har lärt mig nu att det är aldrig permanent dessa lugna dagar.
Precis som de dagar man har som värst.

Men förstår dej helt!
Håll ut, det vänder.
Ta ett varmt bad/dusch och ta det lugnt. ❤️

Nettan4
11/3/15, 6:00 PM
#3

Åh känner igen mig så fast jag inte har fibromyalgi 😞 Man måste få skriva av sig och gnälla ibland. #1 Det här med träning som alla tycker man ska göra inklusive läkare gör mig så trött ibland går det bara inte att träna 💕

JonnaCecilia
11/3/15, 7:13 PM
#4

Tack alla för era värmande ord! :)

EsSpecial
11/4/15, 8:09 PM
#5

Ser det inte som gnäll, man behöver få skrika ut lite smärta och frustration ibland =) Vet hur det känns, jag är helt mörbultad känns det som. Ligger under en värmefilt och svär och ojar mig, haft en kass dag kroppsligt >(

Upp till toppen
Annons: