Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 1007 ggr
Natasha68
2015-09-29 12:40

Fibrogrupp på FB där man ska alltid vara POSITIV!

Sökte en grupp på FB, för oss med fibro, Hittade ,Anmälde mig.Administratör tog på direkten kontakt med mej, med snälla ord. MEN det är en grupp , där man skall / måste vara POSITIV! Oavsett smärta, ,,,som jag fattar det är en plats där folk med fibro  får inte skriva av sig!!!! Massa glada bilder och instagrammer. Då undrar jag om man sitter ensam med smärtor, deppig och ensam…och får inte möjlighet till att få tröst( man får ju inte tröst av att sitta och glo på kattbilder, inte jag i alla fall)  ..vad är det syfte och meningen att vara medlem där??? Är förbannad! Visst är det bra med positiva budskapen,men man borde få möjligheten till att skriva när man har det dåligt och få uppmuntran. Så jag gå ut ur  "dem glada med fibro- sällskap. ". Trivs mycket bättre här med er!

Annons:
Mia-45
2015-09-29 13:41
#1

hahahha..ja det låter lite konstigt. Man måste väl få ta upp både det positiva och negativa. 
Som du säger att man behöver ju skriva av sej ibland. Och då inte få det….nä fyyy!
🌺

Rita-S
2015-09-29 15:04
#2

Fast det är många som tror hårt på detta att man inte gnäller utan håller positiv attityd för att må bättre, så jag tycker absolut det har en positiv sida med det hela. Jag försöker det själv! Men jag tycker att på mitt forum FÅR man gnälla. Trevligt om man även skriver glasa saker, men man FÅR gnälla. För i bland behöver man det!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Natasha68
2015-10-02 18:46
#3

Har besökt nu dett Forum igen…Blä..(((((((( bara Gud morgon, Trevlig helg, Vad folk gjorde under dagen…TRIST!!!!!!! inte fick jag n-t positivitet där! Allt för patetisk… Nej ,Rita! Ditt forum är levande och bäst!Kram !!!

Upp till toppen
Annons: