Annons:
Etikettervårdarbeteskolaoffentliga-instanser
Läst 1109 ggr
Nettan4
8/29/15, 6:20 PM

Osäker

Var i torsdags på en anställningsintervju vid en palliativa avd på sjukhus nära mig, har ett superbra jobb och är nu väldigt tveksam om jag pallar med att byta jobbig det skulle vara så, sökte jobbet för det lät intressant och att det vore kul att göra något annat men samtidigt har jag det bra med mina 2 avd som jag är patientansvarig sjuksköterska över på ett äldreboende, behöver inte göra några tunga lyft, har ett bra kontor samt att chef och omvårdnadspersonalen är mycket mån om mig. Vet inte om jag fixar att jobba både dag, natt och kvällar samt varannan helg och där jobbar man också med allt vad det innebär som lyft osv Usch gillar inte detta men tror nog jag stannar på min gamla arbetsplats.

Annons:
Honestyisdead
8/29/15, 6:23 PM
#1

Hade jag haft ett jobb jag trivdes på hade jag stannat.

_Fisken
8/29/15, 6:32 PM
#2

Klokt tänkt. Stanna där du är. Bättre med nåt halvbra än nåt som kan visa sig vara rena mardrömmen. Man ska ha ett liv efter jobbet också.

Tjeja
8/29/15, 6:34 PM
#3

Vad får dig att fundera på att byta jobb till att börja med? Landstinget är ju känt tyngre och dessutom sämre betalt än kommunala ssk jobb.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Nettan4
8/29/15, 6:42 PM
#4

Tanken är just det att utvecklas och få mer erfarenhet för ett ssk-jobb i kommunen är inte så utvecklande som på sjukhus men vi får väl se framöver kanske dyker upp nåt som jag verkligen känner för.

Upp till toppen
Annons: