Annons:
Etikettövrigt-smärta
Läst 965 ggr
[LoveUnite]1
2015-08-28 14:31

Plattfot och inflammationer

Haha, känns som varje gång jag skriver är det en ny diagnos… men så är fallet.

Idag var jag hos läkaren, han tog i alla fall av mig skor, strumpor och drog, klämde, böjde på mina fötter samt jag fick stå osv, han sa plattfot med inflammation i fötterna. Senorna tror jag han sa.

Ryggen var ju garanterad inflammation, jag skrek o knuffa bort han så fort han petade på mig, jag blir själv chockad att jag reagerar så hehe. Men det gör ju super ont.

Han menar på att plattfot kan vara anledningen till mina andra besvär.
Jag tvivlar dock på det men sa ok, så iväg för att köpa inlägg för plattfot nu också.

Innan var det ju hälsporre men han tryckte där men jag hade inte ont, aja… vad vet jag… jag är som ett stort ? .

Har varit sjukskriven 1 v och läkaren sjukskrev mig i 2 veckor, känns skönt, kanske jag hinner vila upp kroppen innan det är dags att ta sönder den igen.

När man har haft problem i snart 1 år börjar man lätt ge upp hoppet, men viljan att försöka få det bättre finns ändå inom mig, är inget roligt att känna sig helt handikappad, inte kunna promenera, göra vardagsysslor och annat som man kunde göra hur lätt somhelst innan.

När jag tror jag börjar bli frisk gör jag något litet lätt som att vika tvätt, tvätta hunden eller ta en lång promenad o puff så är all skit där igen.

Jaja, nu ska jag njuta av mina 2 veckor och hoppas på det bästa, har MR röntgen också som jag hinner göra innan sjukskrivningen är över, läkaren trodde inte de skulle hitta något, jag är skeptiskt om de hittar något, jag vill o vill inte.

Det är bara för jag minns hur allt började vilket gör att jag är mkt skeptisk till att mina fötter är orsaken till allt, för det var min rygg först som "gick sönder" men fötterna kom snabbt efter.

Jag TROR jag fick en massiv inflammation pga när jag bröt handen, jag hade väl kanske någon sovandes problem någonstans som vaknade upp i samband med brytningen, för den smärtan jag fick de 2-3 veckorna var de värsta jag någonsin varit med om i hela mitt liv och jag dör hellre än att få den smärtan igen och de var HELA kroppen.

Jaja, nu gnäller jag.

--- Strax kräftdax :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: