Annons:
Etiketterhälsavälvaro
Läst 1953 ggr
Mia-45
8/10/15, 8:35 AM

Vilken tid på dygnet?

Vilken tid på dygnet mår ni som bäst? 

Jag har min tid nu på morgonen och fram till ca klockan 13. Sedan blir jag trött och det känns som om värken intensifieras. 
Får jag då vila en stund så brukar jag bli lite piggare. 
Vissa kvällar kan jag med må ganska bra. Beroende på om jag fått vila under dagen eller inte.

Annons:
fein
8/10/15, 12:03 PM
#1

Förut var morgonen bäst, men för närvarande är inte hjärnan och resten av kroppen igång ordentligt förrän efter lunchtid.

Zadeira
8/11/15, 8:30 PM
#2

Det är väldigt olika, men generellt mår jag bäst på förmiddagen. Vid lunch brukar jag bli trött igen och ofta behöver jag sova. På sena eftermiddagen har jag en uppsving igen, oftast mellan kvällsmaten och till 20-21 innan kroppen börjar ge upp igen.

Natasha68
8/14/15, 12:39 PM
#3

Jag mår som värst på morgonen…stelhet..ont i ryggen..och ångest. 

Men jag tar ju massa medicin..Så när dem börjar funka Lyrica och antidepressiva …så mår jag OK. Kan göra saker och på OK /bra humör.  På kvällarna är jag trött. Läger mig 20.00, läser till ca 11.30 och  ibland somnar med boken i händerna. 

Kram!!!!!!!!!!!

Mia-45
8/14/15, 1:17 PM
#4

#3

Jo jag är med stel och har ont på morgonen. Men jag är som mest pigg i huvet då.

[JeanetteK]
8/15/15, 5:41 PM
#5

Jag mår sämst på morgonen. Seg, trög, ont och mycket långsam. 

Jag sitter och suckar och pustar över min kaffekopp och fattar inte hur jag ska orka komma igång. Efter mycket om och men så kommer jag mig ut i stallet och där brukar allt bli bättre. Jag talar om för grisarna att deras vatten är tungt att bära och jag kramar kaninerna och berättar hur ont det gör i ryggen och det är som att det hjälper lite, haha. 😛Ibland får jag kolla mig omkring så ingen hör mig när jag går här på gården och babblar med djur och träd. 🤪

Pahugget
8/16/15, 5:27 PM
#6

Stel, seg och trött på morgonen - men piggast i huvudet 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: