Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 782 ggr
Hagge2130
4/14/15, 7:04 PM

Fråga om insider

Rita, jag blev visst medlem 2000 och du skulle bjuda på Insider. Hur skall jag då göra? Är ju helt ny på iFokus

Annons:
Evelina!
4/14/15, 7:08 PM
#1

Du är redan Insider, det ser man på den lilla gula symbolen i högra nedre hörnet på profilbilden.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

Rita-S
4/14/15, 7:13 PM
#2

Jag har redan skickat, och du har fått det, din Avatar har ett gult i :) Nu har du Insider en månad, och kan samla på dig egna Guldmynt att köpa Insider i guldmyntsshoppen för sen :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Honestyisdead
4/14/15, 7:17 PM
#3

#2 Guldmynt en kan man samla även utan Insider.

Rita-S
4/14/15, 7:20 PM
#4

#2 det är jag faktisk medveten om, Hera, men jag säger bara att h*n nu kan samla mynt och köpa mer Insider när denna månaden är slut

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Honestyisdead
4/14/15, 7:36 PM
#5

Aha, såg ut som du trodde det hörde till Insider :)

Rita-S
4/15/15, 9:11 AM
#6

Ah nej, du får ursäkta att jag skriver dåligt nu, men jag menade inte det hör till Insider :) Jag har svårt att tänka och skriva just nu med kristallsjukan ser du!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Mia-45
4/15/15, 2:43 PM
#7

Kristallsjukan kan vara för jäklig….jag har Menieres och drabbas med av yrsel till och från. Och det är hemskt…🤢

Vila dej nu Rita så det går över. ❤️

Rita-S
4/15/15, 2:57 PM
#8

Jag är faktisk på jobbet! Rätt stolt av det med, det fungerar rätt bra… om jag sitter absolut helt helt stilla… :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Upp till toppen
Annons: