Annons:
Etikettprathörnan
Läst 899 ggr
flocken
1/8/15, 7:21 AM

Vilken start på året

Ja vilken avslut det blev på 2014 & början på 2015.

I mitten av december dog en av mina marsvins killar samt en av mina dagis hundar fick somna in pga ålder. Men kroppen har faktiskt mått bra. Vi bestämde oss för att gifta oss 1/8-2015 :)

Har fått diagnosen ringorm på mina grisar. Har bara sådär 15 st.. Lill sonen på 2 år har även ringorm. Kroppen är skit & fått tre dubbla morfinet bara för att kunna stå på benen & röra armarna samt yrsel. Nu har jag ett stort saneringsarbete framför mig med en förkyld gubbe i huset = döende & kan inte göra annat än att sitta i soffan & gnälla att jag inte är förstående.

Försöker se positivt. Kommer äntligen rensa ur huset på onödigt skit, ¨få det rent & fint. Men egentligen vill jag gräva ner mig.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
[JeanetteK]
1/8/15, 11:12 AM
#1

Är det inte märkligt att allt måste komma på en gång? Förstår att det är skönt att rensa men var rädd om dig själv också. Styrkekramar i massor härifrån.❤️❤️Och grattis till kommande giftemålet! Så himla mysigt! 🤗

flocken
1/8/15, 11:42 AM
#2

#1 har nu gått 6,5 km, Med förhoppning att kroppen skulle bli bättre. Men icke. Skulle göra vad som för att vila. Men bara byta om & börja slänga saker. Kärran står utanför. Sen apoteket för att hämta djurens mediciner

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: