Annons:
Etikettfibromyalgi
Läst 1292 ggr
Yamuna
2014-07-25 11:16

Sämre i värmen

Hejsan värkkamrater! Är det bara jag som blir sämre i värmen? Funderar på varför..Kan det vara att allt sväller och det blir trängre för nerver och cirkulation.  Denna natt var vidrig, kunde inte vända mig alls.  Jag blir alltid sämre av värme.

Annons:
[JeanetteK]
2014-07-25 11:26
#1

Jag tycker också det är rätt jobbigt i värmen. Men kyla är ännu sämre för mig. Men jag har rejält ont i händer och fötter. Helst under fötterna. Och fingrarna känns som korvar och de går inte att använda som jag vill. 

Jag fattar inte heller vad det beror på, men antagligen har du rätt i att det sväller och trycker på. ☀️

[JeanetteK]
2014-07-25 11:31
#2

Kom på en sak som verkligen påverkas av denna värme och det är min hjärna. Den har tagit sommarlov och flyttat någon annan stans. 🤦‍♂️

Cahira
2014-07-25 23:32
#3

Jag har faktiskt det battre i varme, 28-30 mar jag riktigt bra. 30-33 klarar jag av men da far jag huvudvark och far dricka extra mycket vatten och vatskeersattning. 

25 och mindre borjar jag frysa och da har jag mer ont.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[JeanetteK]
2014-07-26 09:28
#4

Idag är helt hopplöst. Händer, handleder, fötter och fotleder skriker. 😕

Zadeira
2014-07-26 14:22
#5

Jag fungerar sämre i kyla, då har jag otroligt ont nästan konstant. Vintern är en helvete. Som det är nu är det lite för varmt för jag svullnar som tusan (kallar fingrarna för prinskorvsfingrar), men värken är mer hanterbar då den kommer och går och inte blir sådär riktigt ihållande och rejäl. Bäst är det runt 23-25 grader.

flocken
2014-07-29 07:33
#6

Värmen är döden för mig. Klarar inte av att göra någonting & kroppen väger ett ton. Fötterna svullnar till det dubbla.

Hellre vintern, kan då klä på mig ordentligt.  Vill ha alla årstider, men inte denna värme

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Upp till toppen
Annons: